واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

پشتیبانی متحرک در فضای ابری

رایورز - با توجه به گسترش کاربران در سراسر جهان، زمان آن فرارسیده است که به دنبال یک راه حل مدیریت قابلیت تحرک مبتنی بر فضای ابری باشیم. البته در حال حاضر مزایا و معایب مدیریت دستگاه‌های موبایل و کاربران را از طریق سرویس‌های میزبان بررسی می‌کنیم.

گفته می‌شود که افراد در شرایط سخت یا بر عکس وقتی همه چیز خوب است، اطلاعات بیشتری در مورد یک فرد یا سازمان یاد می‌گیرند. این موضوع در مورد عملیات فناوری اطلاعات (آی.تی) هم کاملاً صادق است.

به ویژه زمانی که کاربران دور هستند و از دستگاه‌های موبایل برای دسترسی به اطلاعات سازمانی استفاده می‌کنند، این موضوع به خوبی به چشم می‌آید.

به گزارش زد.دی نت، جدای از این موضوع، ارائه پشتیبانی IT به کاربران و دستگاه‌های آن از راه دور، یک مسئله چالش برانگیز است.

کسانی که در این شرایط عملکرد بهتری از خود ارائه دهند، نه تنها تجربه فوق‌العاده‌ای به مشتری منتقل می‌کنند، بلکه به مأموریت و نتایج شرکت خود نیز کمک قابل توجهی می‌کنند.

بخشی از این چالش، از تفکر در مورد پشتیبانی فناوری اطلاعات متحرک می‌آید؛ زیرا این پشتیبانی، محدود به دستگاه موبایل است.

دستیابی به رایانش متحرک، نیاز به لایه‌های مختلفی از فناوری و سرویس‌ دارد. در انتهای فرآیند رایانش متحرک، کاربرانی هستند که در پی دسترسی به اطلاعات، برقراری ارتباط و استفاده از برنامه‌ها هستند.

اکثر افراد فوراً به این فکر می‌افتند که پشتیبانی از کارکنان، مستلزم پشتیبانی از کاربر نهایی است، اما بخش زیادی از پشتیبانی از کاربر را می‌توان با استفاده از اتوماسیون ابری انجام داد.

 

 

وقتی نگاهی به سؤالات معمول و مکرر می‌اندازیم، می‌بینیم که خودکارسازی فرآیند بازیابی یا تغییر رمز عبور گمشده، دو سوم سؤالات پشتیبانی را تشکیل می‌دهد. ارائه دسترسی خودکار به سؤالات معمول می‌تواند به روند حل مشکلات سرعت بخشیده و رضایت‌مندی کاربران را افزایش دهد.

پشتیبانی مبتنی بر فضای ابری، با خودکارسازی فرآیندهایی که مستعد بیشترین خطای کاربر یا سایر خطاها هستند، یک پلتفرم مدیریت دستگاه مؤثر ارائه می‌دهد.

کاربران گوشی هوشمند و تبلت، به دانلود نرم‌افزار از فروشگاه‌های اپلیکیشن مبتنی بر فضای ابری عادت کرده‌اند که با پشتیبانی مبتنی بر فضای ابری، امکان تأمین امنیت برای این گوشی‎ها و تبلت‌ها فراهم می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد