واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

ابزارهای متن باز لینکدین برای مدیریت قطعی سایت

رایورز - سازمان مهندسی لینکدین، مجموعه‌ای از ابزارهای کلیدی تحت عنوان پروژه‌های متن باز را برای کمک به کسب‌وکارها طراحی نموده است که در مواقعی به کار می‌روند که برنامه‌های آنها با مشکل مواجه ‌شود.

ابزارهای متن بازی که به تازگی توسط لینکدین طراحی شده است، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کنند که به صورت خودکار با مهندسان ارتباط برقرار کنند و مسائل و مشکلاتی که در برنامه‌هایشان به وجود می‌آید را با آنها در میان بگذارند و تا حد امکان برای رفع آنها بکوشند. به نظر می‌رسد این ابزارها، تمایل زیادی در سازمان‌ها برای استفاده از این شبکه ایجاد نماید.

"آیریس" که نام آن از الهه یونان گرفته شده است، کاربران را از هشدارهایی که توسط سیستم‌های شرکت ایجاد می‌شود، مطلع می‌کند. برای مثال در صورتی که سرور تولید با مشکل مواجه شود، می‌تواند با مهندسان تماس بگیرد و قابلیت اطمینان سایت را با آنها در میان بگذارد.

به گزارش ونچربیت، با استفاده از این ابزارها، در صورتی که کاربران به اعلان اول پاسخ ندهند، آیریس پیام‌های بعدی را ارسال می‌نماید تا بالاخره پاسخی دریافت کند. ارتباط سیستم با مهندسان از طریق سیستم آنکال صورت می‌گیرد که پروژه‌ای است که اخیراً انتشار یافته است.

همچنین شایان ذکر است که این سرویس به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برای مسئول رسیدگی به مشکلات احتمالی، برنامه زمانی تعیین کند. کاربران برنامه زمانی خود را در یک تقویم قرار می‌دهند و آیریس از این اطلاعات برای ارسال اعلان‌ به افراد استفاده می‌کند.

از دید کارشناسان، مقصود لینکدین از طراحی این پروژه‌ها این است که خودکارسازیِ فرآیندِ اعلان کردن به مهندسان برای قطعی سیستم و سایت، تسهیل گردد.

 

 

لینکدین، آیریس و آنکال را به عنوان بخشی از برنامه خود برای خودکارسازی روزافزون اعلان‌ها ایجاد کرده است. مهندسان مرکز عملیات شبکه لینکدین پیش از پیاده‌سازی این سیستم، مشکلات به وجود آمده را به صورت دستی به مهندسان اعلام می‌نمودند.

با همت و کوشش مهندسان در ساخت و ارائه این سیستم، استقرار سیستم مورد بحث در یک شرکت، به صورت کاملاً آسان و سریع صورت می‌گیرد. به محض پیاده‌سازی آریس و آنکال در یک شرکت، کاربران باید اطلاعات مهندسان را در سیستم وارد نمایند. لینکدین به منظور احراز هویت مهندسان از سیستم LDAP استفاده می‌کند که البته سیستمی مناسب محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد