واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

بهترین نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس رایگان

بهترین نرم‌افزار‌های آنتی‌ویروس رایگان
در حال حاضر و در حالی که برخی از نرم‌افزار‌های آنتی ویروس، پولی هستند اما گزینه‌های رایگان زیادی با ویژگی‌های عالی نیز وجود دارند.

در حال حاضر و در حالی که برخی از نرم‌افزار‌های آنتی ویروس هزینه دارند، گزینه‌های رایگان زیادی با ویژگی‌های عالی نیز وجود دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اگر قبلاً به دنبال بهترین نرم‌افزار آنتی‌ویروس بودید، باید برای حفاظت و امنیت واقعی هزینه می‌کردید و مسلم است که هر نرم‌افزار آنتی‌ویروس رایگان فاقد برخی ویژگی‌های مهم مانند محافظت در برابر کلاهبرداری یا مسدود کردن لینک‌ها است؛ اما در حال حاضر و در حالی که برخی از نرم‌افزار‌های آنتی ویروس هزینه دارند، گزینه‌های رایگان زیادی با ویژگی‌های عالی نیز وجود دارند.

۱- آنتی ویروس رایگان AVG

اولین مزیت آنتی ویروس رایگان AVG این است که دارای دامنه بسیار گسترده‌ای است. این نرم افزار نه تنها ویروس‌ها و بدافزار‌ها را اسکن می‌کند، بلکه به مسدود کردن لینک‌های مشکوک، جلوگیری از دانلود‌ها و استفاده از ایمیل‌های حاوی پیوست‌های مشکوک نیز کمک می‌کند که این قابلیت‌ها برنامه را به انتخاب بهتری برای کاربران با بودجه محدود تبدیل می‌کند.

مزیت دوم، ارتباط AVG با پلتفرم‌های گوگل است، به گونه‌ای که یکی از بهترین دانلود‌ها را برای اندروید دارد. با استفاده از برنامه اندروید آن، می‌توانید کار‌هایی مانند اسکن و حذف بدافزار‌ها و اسکن شبکه وای فای مورد استفاده خود را انجام دهید.

برنامه اندروید این آنتی ویروس همچنین دارای یک سپر وب است که به شما در مورد وب سایت‌های حاوی بدافزار هشدار می‌دهد و همچنین می‌توانید از این برنامه برای بررسی سرعت Wi-Fi خود استفاده کنید.

۲- آنتی ویروس رایگان Malwarebytes برای مقابله با بدافزار‌ها

آنتی ویروس Malwarebytes جزء بهترین و جامع‌ترین نرم‌افزار‌های حذف ویروس است که اغلب آن را به یکی از اولین منابعی تبدیل می‌کند که آژانس‌های فناوری و گروه‌های پشتیبانی به طور یکسان به آن مراجعه می‌کنند.

تنها نکته‌ای که در مورد نسخه رایگان Malwarebytes وجود دارد این است که این ابزار بیشتر یک ابزار اصلاحی است تا این یک سپر محافظ زنده باشد، به گونه‌ای که هر چیزی را که قبلاً آلوده شده به طور موثر پیدا و حذف می‌کند، اما از ویروسی شدن جلوگیری نمی‌کند.

۳- آنتی ویروس رایگان Avast

از نظر حفاظت اولیه، Avast یکی از بهترین برنامه‌های آنتی ویروس موجود است. با Avast می‌توانید انتظار آنتی ویروسی را داشته باشید که می‌تواند انواع تهدیدات از جمله ویروس ها، باج افزار‌ها و فیشینگ را پیدا کرده و آن‌ها را مسدود کند.

دو ویژگی دیگر آن یعنی بازرسی شبکه و اسکن هوشمند نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا نقایص امنیتی خود را کشف کنید و بدانید برای محافظت از خود چه چیزی را باید برطرف کنید. این نرم افزار همچنین دارای یک حالت بی صدا است که به طور کامل هشدار‌ها و پاپ آپ‌های Avast را خاموش می‌کند.

۴- آنتی ویروس رایگان Avira

آنتی ویروس رایگان و کارآمد Avira یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن ویژگی‌های امنیتی مورد نظر بدون هیچ گونه افزونه‌های غیرضروری یا مزاحم است. گزینه‌های دانلود برای Windows، Mac، Android و iOS در دسترس هستند. سازگاری آن با Mac/iOS بسیار خوب است و آن را به یک انتخاب عالی برای کاربران اپل تبدیل می‌کند.

نسخه رایگان آنتی ویروس Avira با اسکن و مسدود کردن ویروس، اصلاح فایل‌های آلوده، به روز رسانی در زمان واقعی، سپر برنامه ناخواسته (PUA)، مسدود کننده تبلیغات و مسدود کننده ردیابی ارائه می‌شود.

چگونه تنشخیص دهیم که کدام آنتی ویروس رایگان برای شما مناسب است؟

تشخیص این موضوع به نیاز‌های امنیتی شما بستگی دارد. برخی از برنامه‌های آنتی ویروس رایگان تنها بر روی شناسایی و حذف بدافزار تمرکز می‌کنند، اما برخی دیگر ممکن است با ویژگی‌های ضد فیشینگ و مسدود کردن تبلیغات محافظت بیشتری ارائه دهند.

اگر زیاد وب گردی می‌کنید یا پیوست‌های ایمیل را زیاد دانلود می‌کنید، باید به دنبال گزینه‌هایی باشید که محافظت از وب و ایمیل را ارائه می‌دهند.

اگر می‌خواهید با استفاده از یک نرم‌افزار بتوانید به طور همزمان همه دستگاه‌های خود (موبایل و رایانه شخصی) را نظارت و از آن محافظت کنید، باید یک آنتی ویروس رایگان را انتخاب کنید که در تمام پلتفرم‌هایی که دستگاه‌های شما روی آن‌ها کار می‌کنند٬ موجود باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد