واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

بنیان‌گذار اینستاگرام و قانون "پنج دقیقه"

کوین سیستروم، مؤسس و مدیرعامل میلیاردر اینستاگرام است که با استفاده از عادت 60 دقیقه‌ای خود توانسته بهره وری و کارایی اش را حفظ کند. با یوکن همراه باشید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام طرفداران زیادی دارد و روزانه کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند، به طوری که اگر تصمیم داشته باشید تنها برای چند دقیقه تصاویر دوستان خود را بررسی کنید چندین ساعت بدون این که متوجه شوید در بین تصاویر به اشتراک گذاشته شده غرق می‌شوید و گذر زمان را از یاد می‌برید. شاید حتی با گشت زدن در بین تصاویر اینستاگرام نتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید یا حتی دیرتر به محل کار برسید.

اما فکر می‌کنید مدیرعامل اینستاگرام چگونه زمان را مدیریت می‌کند تا کارایی‌اش بالا رود.

کوین سیستروم به ورزش صبحگاهی بسیار اهمیت می‌دهد

وقتی از سیستروم سوال شد به کدام عادت صبحگاهی اهمیت می‌دهد که حاضر نیست آن را از دست بدهد، در پاسخ گفت ورزش صبحگاهی برایم بسیار مهم است. به نظر می‌رسد مؤسس اینستاگرام همانند تیم کوک مدیرعامل اپل، جک دورسی مدیرعامل توییتر و اسکوئر و ریچارد برانسون مؤسس شرکت ویرجین، هیچ وقت ورزش صبحگاهی را رها نمی‌کند.

سیستروم کمی نرمش صبحگاهی می‌کند و یک ساعت را به دوچرخه‌سواری اختصاصی می‌دهد، حتی می‌خواهد یک بار در مسابقات دوچرخه‌سواری یک ‌روزه‌ی فرانسه در جاده‌های ناهموار، شرکت کند و تجربه‌ای از مسابقات Paris-Roubaix داشته باشد.

بنیان‌گذار اینستاگرام و قانون "پنج دقیقه"

سیستروم می گوید اگر به انجام کاری رغبت ندارید، با خودتان عهد کنید تنها برای مدت پنج دقیقه آن کار را انجام دهید. بعد از این مدت می‌بینید که به خوبی کار مورد نظر را انجام داده‌اید. با این قانون می‌توانید از به تعویق انداختن کارهای خود جلوگیری کنید، زیرا وقتی به کاری علاقه نداشته باشید شروع آن برایتان سخت خواهد بود، زیرا انگیزه کافی برای قدم گذاشتن در این راه را ندارید؛ اما وقتی می‌گویید تنها پنج دقیقه انجام می‌دهم، ذهنتان این مسئله را می‌پذیرد و راحت‌تر می‌توانید آن را انجام دهید. بعد از پنج دقیقه اول می‌توانید پنج دقیقه بعدی را هم انجام دهید. پس قانون "تنها پنج دقیقه" به شما امکان می‌دهد تا کارهایی که برایتان سخت است را شروع کنید.

در پایان سیستروم از علاقه‌ی خود به اپلیکیشن Waze صحبت کرد که به او کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کند. این اپلیکیشن سریع‌ترین راه رسیدن به مقصد را با دور بودن از ترافیک معرفی می‌کند. به گفته‌ی مدیرعامل اینستاگرام، این برنامه به او کمک می‌کند تا وقت زیادی را در ترافیک صرف نکند و از اتلاف وقت دور باشد.

منبع : INC

نظرات 1 + ارسال نظر
alirezauosefi چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 13:07 http://bejolo.com

مطلب جالبی بود مخصوصا قانون 5 دقیقه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد