واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

بازار فریلنسری متخصص یاب (ProFinder) لینکدین


اکتبر سال گذشته، شبکه تخصصی لینکدین ،متخصص یاب ProFinderرا به عنوان بازاری برای فریلنسری معرفی کرده که به مصرف کنندگان و کسب و کار های کوچک کمک می کند تا افراد با استعداد را در زمینه های بسیاری مانند طراحی، نویسندگی و ویرایش، حسابداری، بنگاه املاک و غیره استخدام کنند.  ProFinder در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شد اما لینکدین اعلام آمادگی کرده است تا پلتفرم آن را گسترش دهد تا هرکسی در ایالات متحده بتواند از آن استفاده کند.

در ادامه با اسکیل ما همراه باشید تا مشاهده کنید چرا لینکداین معتقد است ProFinder  پاسخگوی کاملی برای اقتصاد در حال رشد کار پروژه ای است:

"اقتصاد فریلنسری در حال رشد است. در حقیقت در طی پنج سال گذشته تعداد فریلنسر ها در لینکدین قریب به 50 درصد رشد داشته است. همگام با تحول نیروی کار ما نیز تکامل یافتیم تا اطمینان خاطر دهیم که در حال ایجاد فرصت برای بخش در حال رشد متخصصینی هستیم که به دنبال کار مستقل و پروژه محور هستند.

ProFinder  لینکدین، استخدام فریلنسر را از طریق بهره مندی از قدرت شبکه قابل اعتماد ما آسان تر می کند.  در دوره آزمایشی، این پلتفرم بیش از 50هزار فریلنسر را در بیش از 140 حوزه خدماتی  معرفی کرد که هر کسی  که بر اساس تخصص و توصیه نامه های با کیفیتشان انتخاب شدند."

اگر قصد دارید از ProFinder  لینکدین برای استخدام فریلنسرهای بسیار خوب محلی استفاده کنید فرایند آن به شرح زیر می باشد:

1.  به سایت ProFinder  بروید و پروژه خود را با پاسخ به چندین سوال درباره نیازمندی هایتان ثبت کنید.

2. در مرحله بعد لینکدین به جستجوی بهترین نامزد ها در گروه اجتماعی شما می پردازد و به شما 5 پروپوزال برتر ارائه می دهد که شامل پیام شخصی، قیمت پیشنهادی و دسترسی به پروفایل متخصص مورد نظر در لینکدین است .

3. از اینجا به بعد به شما بستگی دارد تا نامزدهای مختلف را به کمک تیم راهنمای ProFinder  ارزیابی کنید.  برای اینکه بتوانید انتخاب درستی داشته باشید شبکه اجتماعی اطلاعات کاملی درباره ارتباطات مشترک، نظرات مشتریان قبلی نامزد ها، مهارت ها، تجربه، توصیه نامه و... ارائه می کند.

در طولانی مدت ProFinder  به لینکدین این اجازه را می دهد تا شبکه 450 میلیون نفری خود را به یک گراف اقتصادی واقعی تبدیل کند که  چیزی فراتر از اقتصاد فریلنسری را حمایت خواهد کرد. 



منبع: www.winbeta.org


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد