واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

معرفی اجمالی فیدبرنر FeedBurner




در این آموزش به شما خواهیم آموخت چگونه با استفاده از فید RSS سایت خود و به کمک ابزار رایگان فیدبرنر FeedBurner گوگل، کارهای زیادی از جمله اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ساخت خبرنامه رایگان و اتوماتیک برای سایت خود انجام دهید.

فیدبرنر

 

آیا فیدبرنر FeedBurner خبرنامه است؟
هرچند فقط یکی از ده ها امکان مفید فیدبرنر ارسال ایمیل برای مشترکان است و این سرویس رایگان بیشتر با هدف حرفه ای تر ساختن و مدیریت بر فید سایت ایجاد شده است، اما 
 از لحاظ تکنیکی بله فیدبرنر یک خبرنامه ایمیلی آنلاین است که کاربران شما را از برورسانی های سایتتان با ارسال ایمیل های خودکار مطلع می سازد. با این حال استفاده از برنر فیدبرنر FeedBurner به هیچ عنوان به معنی ایمیل مارکتینگ نیست و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. ایمیل مارکتینگ فرایند ارسال ایمیل های متوالی هدف دار با درخواست دریافت کننده برای مخاطبان هدف موضوع سایت و به منظور بازاریابی و مشتری سازی است و تقریباً تمام این فرایند بصورت غیر خودکار و با نظارت دقیق مدیر سایت بر محتوای ایمیل هاست. اما فیدبرنر FeedBurner تنها دنبال نمودن خوراک سایت توسط اشخاص علاقمند از طریق ایمیل است تا از انتشار محتوای تازه بر روی سایت شما مطلع گردند نه چیزی بیش. پس بطور کلی استفاده از جملاتی چون “ایمیل مارکتینگ با فیدبرنر FeedBurner” اساساً اشتباه است و اگر به قصد ایجاد فرایند ایمیل مارکتینگ برای سایت خود به این آموزش رجوع کرده اید، بهتر است دیدگاه خود را اصلاح نموده و فیدبرنر FeedBurner را یک ابزار رایگان مدیریت و حرفه ای سازی فید / خوراک سایت و یک خبرنامه آنلاین بدانید.


فیدبرنر FeedBurner چیست؟

فیدبرنر یک ابزار وب مدیریت خوراک سایت برای مدیران سایت هاست که توسط امکانات آن می توانند فید حرفه ای تری برای سایت خود بسازند و با استفاده از فید تازه تولید شده، یک خبرنامه ایمیلی رایگان و اتوماتیک از تازه های سایت برای اعضای سایت خود ارسال نمایند. فیدبرنر FeedBurner در واقع یک شرکت امریکایی واقع در شیکاگو بود که در سال ۲۰۰۴ با اهدافی تجاری ایجاد شد و آنقدر خوب عمل نمود و مشترکان زیادی را جذب خود کرد که در سال ۲۰۰۷ در قبال ۱۰۰ میلیون دلار بخشی از مالکیت آن توسط گوگل خریداری شد و در سال ۲۰۰۸ شرکت فیدبرنر FeedBurner بطور کامل با کمپانی گوگل ادغام شد و تمام امکانات آن بطور رایگان در اختیار عموم قرار گرفت.

در آینده نزدیک آموزش ساخت خبرنامه در این وبلاگ نیز قرار داده خواهد شد



تاریخ : یکشنبه 30 فروردین 1394 | 08:04 ب.ظ | نویسنده : اعظم یزدی نظرات 0
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد