واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

شیدایم کن

با تو نگفته بودم از گریه های هر شب
عشقت نشسته بر دل

جانم رسیده بر لب .... جانم رسیده بر لب

من بی تو سرگردان.... من بی تو حیرانم

شرحی ز گیسویت،  حال پریشانم
بیتابم این شبها ، بیخوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را


پیدایم کن ، شیدایم کن ، آزادم کن از این سکوت بی پروا
پیدایم کن ، شیدایم کن ، آزادم کن از این سکوت بی پروا


بیتابم این شبها بیخوابم ای رویا
از تو چه پنهان من گم کرده ام خود را


چشمی بگشا ، بشکن شب را،  تا با تو بگذرم از این همه غوغا
پیدایم کن ، شیدایم کن ، آزادم کن از این سکوت بی پروا

 

دانلود ترانه با صدای سالار عقیلی

نظرات 1 + ارسال نظر
فیس پلاک دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 14:19 http://facepelak.ir

با سلام....

www.facepelak.ir

وب زیبایی دارید

از شما دعوت میکنم که در شبکمون عضو و فعال باشید و مطالبتونو برای دیگر اعضا به اشتراک بگذارد

حتما منتظرتان هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد