واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

فلسفه تأسیس و نقش حرفه ای واحد برای همکاران حال و آینده

این واحد با دو جهتگیری فعالیت می کند: 1- همکاری با دیگر اشخاص (حقیقی و حقوقی) برای کمک فکری، علمی، فنی و اجرایی به آنها متناسب با نیازی که آنها دارند و توان و تخصصی که واحد بطور بالفعل یا بالقوه دارد، و از این جهت یک واحد مشترک نامیده شده است.

2- پیگیری ایده ها و اهدافی که واحد برای خودش و به استقلال دارد و محور فعالیتها و فعالین آینده آنرا شکل خواهد داد.


 بر این اساس این واحد با همکاری همه نوع از همکاران (داوطلب، شریک، سرمایه گذار، کارفرما، کارگزار، کارگر) می تواند در آینده ای میان مدت، در حکم یک آینده شغلی و حرفه ای و سرمایه گذاری شاید مناسب، هم از نظر فضای همکاری، هم پیگیری علایق و ایده های جدید، و هم از نظر درآمدی و اقتصادی باشد، با توجه به آنکه در دنیا و به ویژه جامعه ای  هستیم که شغلها و فرصتهای سرمایه گذاری روز به روز هرچه کمیابتر، بی دوامتر، سختتر و کم ارزشتر و ... و حتی زیان آورتر می شوند و صاحبان فکر و ارزش (مادی و معنوی) را بطور روزمره مجبور به پایین آمدن از خواستها، ارزشها و انتظاراتشان می کنند. این واحد و ایده های آینده گرایش می تواند در کنار شرکتها و صنایعی که برای آینده سوگیری (جهتگیری) شده اند روز به روز دارای ارزش افزوده و مزیت رقابتی بیشتری شود.


پرسش: چگونه آن ایده ها به آینده شغلی یا سرمایه گذاری میان مدت برای ما می تواند منجر شود؟ 

پاسخ: با تعریف پروژه هایی در راستای آن اهداف کلی که به نیازهای کنونی و موجود جامعه و دنیای اطراف ما پاسخ می دهد. سپس در مسیر کلی بلندمدتتر، این پروژه ها هم سیر تکامل خود را از نظر علمی، فنی و اقتصادی طی می کنند و بسط و رشد حجمی و موضوعی پیدا می کنند.


پرسش: آیا اکنون می توان این قبیل ایده های منطبق با نیازهای امروز را یافت و داشت؟

پاسخ: ما فکر می کنیم می شود و بعضی ایده هایمان چنین توانی را دارند، و البته پردازش آنها و موارد جدیدی که در تبادل نظر افزوده شوند ما را "ان شاء الله" قادر به دستیابی به اهداف میان مدت (چند ساله) می کنند.


7600012468


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد