واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

موضوع فعالیت واحد

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار - تواندار» یک مجموعه تأسیس شده توسط آقای مهندس شجاعی (رئیس واحد) است که با هدف پیگیری بعضی ایده های محوری موجود در حوزه فناوریهای جدید و مربوط به آینده (نزدیک تا دور) و همچنین کمک و مشارکت با شرکتها و افراد صاحب ایده و نیازمند مشارکت در پروژه های مهندسی و عمدتاً نزدیک به آن ایده های محوری فعالیت دارد. آن فناوریها شامل روباتیک، خودروهای هوشمند، خانه ها و سکونتگاههای جدید با روشهای جدید ساخت و هوشمند، انرژیهای نو و سبز (سازگار با طبیعت)، روشهای تولید خوراکیها (غذا) در مقیاسهای کوچک و متوسط و قابل حمل، و ... و حتی در نهایت سفر و سکونت در فضا می شود. هدف و نقطه اتصال این ایده ها را می توان چنین در نظر گرفت:
« رفتن به سمت ساخت و تأمین آنچه یک مهاجرنشین (کولونی colony) برای حرکت و سکونت در یک محیط دور و حتی خالی از سکونت، که می تواند کویر، دریا، قطب، کوهستان و در نهایت فضا باشد نیاز دارد.»
البته کار از مراحل ساده و در دسترس و بصورت جزء به جزء و در پروژه های کوچک پیگیری می شود و کم کم به آن سمت پیشرفت می کند.

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار - تواندار» یک مجموعه پژوهشی-اجرایی فنی مهندسی است با تعداد افراد فعال متغیر و پویا که بسته به پروژه های فعال تغییر می کنند. از نظر حقوقی زیرمجموعه شرکت یا شرکتهایی است که با آنها طرف قرارداد همکاری می شود و در موضوع همکاری، زیرمجموعه همان شرکت تلقی می شود ولی از این جهت که می تواند با شرکتهای متعددی همزمان همکاری داشته باشد یک واحد مشترک محسوب می شود و هویتی جدا از هر کدام از آن شرکتهای همکار دارد.

بخشی که بخشی از فعالیتهای واحد در آن منعکس می شود، در «دسته های مطالب» با عنوان «واحد» و زیر دسته های آن آمده است. این بخش شامل توضیحاتی بعضاً مختصر از فعالیتها و ایده های واحد است که البته بسته به نیاز و صلاحدید و با گسترش زمینه های کاری و افراد همکار، گسترش خواهد یافت و به هنگام می شود. همچنین دورنمای ایده های واحد را می توان در دسته «اخبار و مطالب مرتبط با فناوریهای مرتبط با ایده ها و اهداف واحد» مشاهده کنید که حاوی اخبار جهانی مرتبط با ایده های واحد است و معرف جهتگیری علایق و اولویتهای ماست.
7588471177
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد