واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering
واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار»     (HT-CSURE)

واحد مشترک کمکی پژوهش و مهندسی «هوش یار-تواندار» (HT-CSURE)

Hooshyar-Tavandar Common Subsidiary Unit for Research & Engineering

چگونگی آغاز و پیشبرد مشارکت

مشارکت با واحد با دو جهتگیری ممکن است:

1- برای زیرواحد پروژه های مستقل:
 همانطور که قبلا گفتیم «واحد پژوهش و مهندسی هوش یار - تواندار» برای تأسیس «زیرواحد پروژه های مستقل» نیاز به همکاری کسانی دارای تخصصهای مختلف و علاقمند به ایده های آینده گرا به عنوان همکار علمی، مدیریتی، مجری و ... و همچنین سرمایه گذار دارد.
  آغاز این مشارکت با ما، با اعلام آمادگی، تبادل نظر روی علایق و تواناییهای فناوری و ایده های طرفین (در حد صلاحدید طرفین) و سپس تعریف فعالیتی ممکن و مشترک، درباره ایده های محوری مطرح شده، یا مسائل مرتبط با آنها، و یا ایده هایی جالب از جانب شماست که فکر می کنید ارزش مناسب اقتصادی و فنی در آینده داشته باشد. این آغاز همکاری می تواند در آغاز وقت و توان کمی را به خود اختصاص دهد تا هرکس بتواند به امور جاری کاری و زندگی خودش نیز برسد. با شکل گرفتن بیشتر همکاری و نزدیکتر شدن پتانسیلها به عمل، و دیدن دورنمایی از ارزش اقتصادی و شغلی و حرفه ای، می توان حجم و کیفیت همکاری را به شکلی دوجانبه بالا برد.


2- همکاری کاری موردی و موضوعی:

 همچنین کسانی که تمایل به همکاری علمی-اجرایی در پروژه هایی که با دیگر شرکتها و افراد قرارداد بسته می شود، دارند می توانند آمادگی و مشخصات فردی، تخصص و تماس خود را با تماس با رئیس واحد اعلام کنند تا در صورتیکه نیاز به آن تخصص داشتیم با ایشان تماس بگیریم.

 همچنین کارفرمایانی که تمایل به اجرای پروژه ای دارند می توانند به همین شکل سفارش و نیاز خود را اعلام کنند تا در صورت مناسب بودن شرایط واحد و آنها، با تماس و هماهنگی و مذاکره، فرایند توافق احتمالی شروع شود.


بنابراین اگر شما تا هر اندازه ای با این تعاریف احساس نزدیکی و علاقه می کنید، واحد از دانستن نظر شما استقبال می کند و می توانید از راه فرستادن نظر (در زیر همین صفحه) یا تماس با رئیس واحد تمایل و راه ارتباطی (ایمیل، تلفن، اسکایپ، لینکدین و ...) خود را اعلام کنید


مهندس شجاعی


7600012682

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد